23 Şubat 2013 Cumartesi

~~ DİŞ BUĞDAYI ~~

                                   

Günaydınnnn .. Gününüz aydın ömrünüz güzel olsun...
Kuzey Toprak'ın dişi çıktığında ablama ve bebeğime bir sürpriz yapmak istedim. Sıvadım kollarımı .Özel günlerimizde pastalarımızı yaptırdığım bir pastane var. Çalışmalarına hayran olduğum . Büyük diş pastasımı yaptırsam diye düşünürken kişiye özel olsun istedim. Tekli pastalar hazırlattım. Ayrıca diş kurabiyeleri yaptırdım. Hazırlıklarımı da tamamlayınca aldım herşeyi gittim. Görünce hem şok oldular, hem çok mutlu:):)


 

MENÜMÜZ:





Aceleyle çok çeşit yapamasam da çok güzel bir diş buğdayı oldu.Ayrıca o günden birer anı kalsın diye magnetler aldım. Üzerine kuzey beyin ismini ve tarihi yazdım .Buzdolabımda asılıdır..





Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...