27 Şubat 2013 Çarşamba

~~ HAMUR KIZARTMASI ~~

                            


Yine bir merhabaa...
Arkadaşlar hep sağlıklı, yağsız şeyler olacak değil ya. Evimde sürekli yağsız kızartma makinası kullanıyorum çokda memnunum. Ama arasıra böyle lezzetlerden de mahrum kalmamak lazım. Geçen gün melek annemde kaldım.Sabah kahvaltı hazırlamış birde hamur kızartmış .Yok anne ben yemim derken, bir tane almak gaffında bulundum. Allahım o nasıl tat , 3 taneyi nasıl yediğimi ben bile hatırlamıyorum.Bu kadar mı lezzetli olur? bu kadar mı tatlı olur?Bana çocukluğumu hatırlattı...Hepinize arasırada olsa tavsiyemdir.

Tarifi derseniz :) annemden en kısa zamanda alıp ekleyeceğim.Ama fırından aldığınız hamura birazcık şeker katarsanız da aynı tadı alırsınız...
AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...