23 Şubat 2013 Cumartesi

~~ KALPLİ ET KÖFTE ~~

                               

Merhaba arkadaşlar
Size özel bir köfte tarifi vermek istedim. Özel günlerinizde çok şık bir sunum. 

MALZEMELER:
  • Yarım Kilo Kıyma(Biraz Yağlı)
  • 1 Soğan
  • Bayat ekmek yada kepek ekmek(ben genelde kepek kullanıyorum)
  • Tuz,Karabiber,Pul biber
  • Maydanoz
YAPILIŞI:
Soğanı ve ekmeği robotta çekiyoruz.Kıyma, soğan, ekmek, tuz, karabiber, pul biber ve maydanozu karıştırıyoruz kalp şeklinde kalıpla şekillendiriyoruz.Kızartma şekli size kalmış . İster ızgarada, ister tavada yağda. İsterseniz de benim gibi yağsız kızartma makinasında pişirin.Çok lezzetli ve sağlıklı oluyor.

NOT: Ben köfteleri hafta sonu hazırlayıp buzluğa koyuyorum.İşe giderken dolabın üstüne koyup, akşama gelince pişiriyorum.





2 yorum:

Serap dedi ki...

Hatta cocuklar yesin diye kalplerin uzerine ya ketcap yada patates puresiyle agiz goz yapabilirsiniz.nasil fikir ama.

TUBA'NIN SOFRASI dedi ki...

kuzularıma onuda denerim.Daha onlar içinde denemelerim olacak:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...