13 Şubat 2013 Çarşamba

~~ TEPSİ KEBABI ~~

                              




Merhaba arkadaşlar,
Aslında çok sey var yayınlayacağım, ama iş yoğunluğundan ara ara fırsat buldukça sizlerle paylaşıyorum.
Sizlerle en çok sevdiğim yemeklerden biri olan tepsi kebabını paylaşmak istedim.Hem çok lezzetli hem çok basit bir yemek.


MALZEMELER:

  • Yarım Kg kıyma (Kişi sayısına göre azaltılıp çoğaltılabilir)
  • 2 Adet orta boy soğan
  • 3 Adet domates
  • 6-7 Adet sivri biber (ben acı sevenlerdenim)
  • Sıvı yağ -Tuz

YAPILIŞI:


Önce kıymayı tuz ve sıvı yağ ile bir güzel harmanlıyoruz. Soğan ve domatesleri orta kalınlıkta halka şeklinde doğruyoruz. Biberleri de uzun uzun doğruyoruz.Eti fırın tepsisine yayıyoruz.Yanına domates biber ve soğanları diziyoruz.Domates soğan ve biberlerin üzerine biraz tuz ve yağ gezdirdikten sonra 200 derecede 20-25 dk pişiriyoruz. Etin kalınlığına göre pişme süresi değişebilir bir çatalla arada kontrol edebilirsiniz.

Tavsiye: Lavaş,kuru soğan ve ayranla yenmesini şiddetle tavsiye ediyorum.

AFİYET OLSUN....

1 yorum:

Serap dedi ki...

Tepsi kebabini denedim.muthis oldu.yaninda lavas ekmekle yemenizi tavsiye ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...