20 Şubat 2013 Çarşamba

~~KUZEY TOPRAK 1 YAŞ PARTİSİ~~

                

Canım bebeğim kuzey bey Ekim ayında 1 yaşına girdi. Dünyanın en güzel varlıkları.. Güzel yüzüyle dünyamızı güldüren bebeğimiz. Onların sevgisi herşeye bedel... İyiki doğdun bebeğim ...Gülen gözlerin gibi güzel bir ömrün olsun canımın parçası... 2 prensesimi de söylemeden geçemem Su ve Eylül dünya güzeli kızlarım benim.. Kardeşlerimin bana verdiği en güzel en özel hediyelersiniz. İyiki varsınız....

Pasta tasarımı benimle sevda ablama ait..Gelenlere de ufak birer hediye verelim dedik.Kuzeyin fotografları olan birer çerçeve en güzeli olur diye düşündüm..

 Benim yaptıklarım 

Mahareti konusunda eline su dökemeyeceğim melek annem.. Herşeyi ondan öğrendimmm.. Hayatı ondan öğrendimmm.. Her sıkıştığımda, hayatımı kurmaya çalıştığımda arkamdaydı .. Hep desteğimdi. Sen Allahın bana verdiği en büyük şanssın.. Melek annemin yaptıkları:
ıslak kek,su böreği.sarma,patates salatası,şekerpare...

Cnm ablalarım serap&sevda anne yarılarım. Hayatımın her yerinde bana öncü olan insanlar..  Bana hayata karşı ayaklarım üstünde durmayı öğreten meleklerim....
Serap: şekerli kek ,gül kekler,prenses tatlısı



Evimizin erkekleri koruyucularım abim Bülent, kardeşim mehmet, babam... Güzel kalpli Eniştelerim Uğur&Cengiz... Ablamlardan ayırmadığım becerikli ,güzel, iyi kalpli insan yengem Nuray.... 
Hepinizi çok seviyorum... Hepiniz iyiki varsınız iyiki ailemsiniz.....
Ve EŞİM VOLKİM...





Kuzey beyin doğum gününde tüm ailemide tanıtmış oldum:):)
En büyük hazine insanın sevdikleridir....








      

2 yorum:

Serap dedi ki...

Muhtesem bir sofraydi.orada bulunmaktan son derece mutluydum.

TUBA'NIN SOFRASI dedi ki...

Seninle olmakda mutluluk cnm benimmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...