20 Şubat 2013 Çarşamba

~~KUZEY'İME ÖZEL CUPCAKELERİM~~

                



MERHABA ARKADAŞLAR
Son 1 yıldır şeker hamuruna merak saldım. Gittim Eminönüne pasta malzemelerini almaya. İçeri girdiğinizde çıldırmamak elde değil ..Mümkünse kredi kartıyla gitmeyin çünkü limit filan hak getire:):)En sevdiğim yerlerdendir Eminönü .. Yok yoktur her anlamda. Vaktim oldukça her yerini dolaşıyorum. Mağazada bir onu bir bunu derken bir baktım el kol dolmuş:)...Eve geldiğimde yapacaklarımın düşüncesi bile mutlu olmama yetti:):).. Çok fazla pratik yapamıyorum .Ancak özel günlerde önemli zamanlarda yapmaya çalışıyorum birşeyler.. Buda o günlerden biriydi. Kuzey Toprak 1 yaşında daha ne olsun.. Kuzum için sıvadım elleri çıkanlar bunlardı:):)

Mutlu Yıllar Kuzey Toprak


1 yorum:

Serap dedi ki...

Ellerine saglik.organizasyon yonunude konusturmussun.nisan,soz,dogum gunu partilerinin bir numarali kurtaricisisin.mucuk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...