24 Şubat 2013 Pazar

~~ MİNİ İFTAR SOFRAMIZ 2012~~

                        



Bugünlerde mümkün olduğunca bütün resimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum..Önceki fotolarımı, haftasonlarını, yaptığım davetlerimi ,gezilerimi ekliyorum.Bu yayınım da hazırlamış olduğum eski sofralarımdan birini paylaşıyorum. 2012 ramazan ayı ,eski demek de dogru olmaz aslında zaten evliliğim şunun şurasında 9 ay oldu:):)O sırada ev kurmak eşyalar düzene girmek derken ancak ancak tam davet diyebileceğim sofralarımı kuruyorum:)Bu soframız iş sonrası kurulmuş eşimle bana hazırladığım iftar sofram. Birçok iftar yemeği vermiş olmama rağmen hiçbirini resimlemediğimi sitemi kurduktan sonra farkettim.. Kısmet olursa bu ramazanda bir çok soframla sizlerle olacağım.


Bu özel günler bana hep mutluluk vermiştir. Huzuru paylaşımı sevgiyi bana hatırlatıyor. Büyük yemek sofraları , kalabalık sohbetleri,mis gibi pide kokan fırınları ,paylaşımı gösterir bu günler.


MENÜMÜZ:


.Allah gönlünüzden sevgiyi sofranızda bereketi eksik etmesin .. Sofralarınız paylaştıkça çoğalsın.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...