14 Şubat 2013 Perşembe

~~ 14 ŞUBAT 2013 ~~

                                  


MERHABA ARKADAŞLAR 
BUGÜN BENİM İÇİN O KADAR GÜZEL O KADAR ÖZELDİ Kİ TARİFİNİ BULAMADIM ... CNM EŞİMİN SABAH BANA YAPMIŞ OLDUĞU SÜRPRİZ.. EN ÇOK İSTEDİĞİM DUVAR KAĞIDINI ALMIŞŞŞ.. AKŞAM BAŞBAŞA YUVAMIZDA YEDİĞİMİZ YEMEĞİMİZ.. BU NEYE DEĞİŞİLİR Kİ... İYİKİ VARSIN VOLKİM... SENİ ÇOK SEVİYORUM....



SİZLERLE TÜM FOTOGRAFLARIMI PAYLAŞMAK İSTEDİĞİM İÇİN TOPLU TOPLU YAPTIM... BUGÜN Kİ YEMEĞİMİZ BİRAZ ACELEYE GELMİŞ OLSADA BİZİ MUTLU ETMEYE YETTİ:)

 AŞK MENÜMÜZ:

GÜL PİLAV-KEKİK SARIMSAK SOSLU EŞİMİN GÜZEL ELLERİNDE PİŞEN ANTRİKOT-SARMA-HAYDARİ-PATLICAN SALATASI-ÇİKOLATA SOSLU ÇİLEKLERİMİZ-KURABİYELERİMİZ-ELLERİMLE HAZIRLADIĞIM FOTOGRAFLAMAYI GECİKTİRDİĞİM PASTAM (AZCIK RENKLER KARIŞMIŞ OLSADA ANLAŞILIYOR SANKİ:) BİDAHAKİNE YAPTIĞIMDA İLK İŞİM ONU FOTOGRAFLAMAK OLACAK:)


HEPİNİZE AFİYET OLSUN ... SOFRANIZDAN BEREKET KALBİNİZDEN SEVGİ HİÇ EKSİK OLMASIN








1 yorum:

Serap dedi ki...

Sofra kurmak ve sunmak bir sanattir.sende bunu iyi yapanlardansin.tebrikler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...