19 Şubat 2013 Salı

~~KABAK TATLISI~~



Merhaba arkadaşlar
Kışın favori tatlılarından kabak tatlısının tarifi sizlerle....Böyle bir sebzeden böyle bir tat denemenizi tavsiye ederim......

Malzemeler:

  • 2 kilo balkabağı 
  • 2,5 bardak toz şeker 
  • 2 bardak dövülmüş ceviz 
  • Yarım su bardağı su

Hazırlanışı:


Kabakların kabuklarını soyup dilimliyoruz.Bazıları geceden dilimleyip suyunu bırakmasını bekliyor.Ben onu denedim ama çok su bıraktığı için pek tavsiye etmiyorum.Direk dilimleyip pişirmeyi tercih ediyorum... Geniş bir tencereye koyup üzerine şekeri serpiyoruz. Suyunu da ilave edip orta hararetli ateşte kabaklar yumuşayana kadar pişiriyoruz. Ben pek tencere başından ayrılmam taşacak mı pişecek mi diye:)....  Pişen kabakları soğumaya bırakıyoruz. Üzerine cevizi ilave edip servis yapıyoruz...

AFİYET OLSUN....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...