17 Şubat 2013 Pazar

~~ TUBA'NIN PİDELİ KÖFTESİ ~~


Merhaba Arkadaşlar
Ben çalışan bir insan olduğum için sizlerle hem pratik hem lezzetli yemekleri paylaşmak istiyorum.İnsanların uzun zamanlarda hazırlamış olduğu yemekleri ben pratik ve kısa sürede nasıl hazırlarız onu göstermiş olacağım..


MALZEMELER:
  • Yarım Kilo Kıyma(Biraz Yağlı)
  • 1 Soğan
  • Bayat ekmek yada kepek ekmek(ben genelde kepek kullanıyorum)
  • Tuz,Karabiber,Pul biber
  • Maydanoz
  • Pide
  • Yoğurt
  • Salça
  • Sivri biber,Domates
  • Yağ
YAPILIŞI:
Soğanı ve ekmeği robotta çekiyoruz.Kıyma, soğan, ekmek, tuz, karabiber, pul biber ve maydanozu karıştırıyoruz şekillendiriyoruz.Köfteleri kızartıyoruz, ayrı bir yerde ekmeği küçük küçük keserek yağda biraz çeviriyoruz . Daha sonra biber ve domatesi de kızartıp tabağımıza önce pideleri üzerine köfteleri gelecek şekilde yerleştiriyoruz.Ayrı bir yerde biraz salça, tuz ve karabiberi pişirip sos haline getiriyoruz.köftelerin üzerine gezdiriyoruz.Tabağa kızaran domates ve biberlerle yoğurt koyup servis yapıyoruz.

NOT: Ben köfteleri hafta sonu hazırlayıp buzluğa koyuyorum.İşe giderken dolabın üstüne koyup, akşam hazır köftem ile yemeğimi hazırlıyorum. Çok hızlı oluyor...

AFİYET OLSUN....



1 yorum:

Serap dedi ki...

İstah acici gibi gozukuyor.eminim tadida lezzizdir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...