20 Mart 2013 Çarşamba

~~ IZGARA KÖFTE ~~


Merhaba arkadaşlar
Bugünlerde kendimi o kadar yorgun hissediyorum ki. Hem işlerimin yoğunluğu, hem havanın değişimleri derken halsiz kalıyorum.Bu yüzdende hiç birşeye fırsat bulamıyorum.. Akşamları melek anneme gidiyoruz yemeğe.Sizlerle daha fazla şeyler paylaşmak istiyorum ama ne vaktim oluyor,ne halim.Ama telafi edeceğim ...
Gelelim ızgara köfteye benim kurtarıcı yemeğim .Eşim pat diye acıktım dediğinde önceden hazırladığım köfteleri çıkarıyorum buzluktan kızartıyorum hazır yemek oluyor:):)

MALZEMELER:
  • Yarım Kilo Kıyma(Biraz Yağlı)
  • 1 Soğan
  • Bayat ekmek yada kepek ekmek(ben genelde kepek kullanıyorum)
  • Tuz,Karabiber,Pul biber
  • Maydanoz
YAPILIŞI:
Soğanı ve ekmeği robotta çekiyoruz.Kıyma, soğan, ekmek, tuz, karabiber, pul biber ve maydanozu karıştırıyoruz şekillendiriyoruz.Kızartma şekli size kalmış . İster ızgarada, ister tavada yağda. İsterseniz de benim gibi yağsız kızartma makinasında pişirin.Çok lezzetli ve sağlıklı oluyor.
Yanına garnitür olarak kızarmış soğan ve köz domates kullandım....




AFİYET OLSUN....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...