10 Mart 2013 Pazar

~~ SU HANIM İÇİN KAHVALTI SOFRASI ~~

              

Merhaba Arkadaşlar
En sevdiğim mevsimdir bahar..Yollarda mis gibi kokan sümbüller,frezyalar havanın o güzel kokusuyla karışıyor.İnsanın içi içine sığmıyor.Ayrı bir gülümsüyor insanlar, yollarda ayrı çocuk sesleri yükseliyor.Bütün kış susan kuşlar seslerini duyurmak için ayrı bir bağırıyor dallarda..Deniz güneşin her ışıltısını yansıtmak ister gibi düm düz duruyor...Seviyorum bu mevsimi...

Cumartesi prensesim Su ile Melek ablam serap kahvaltıya geldi.Ablam geleceği için mis gibi kokan sümbüller aldım. Masamıza da baharı getirdim.Umarım sizlerde beğenirsiniz.

Su hanıma özel geceden puf poğaça yaptım.Kuzum ne kadar yemek yemese de bir lokma alması bile beni mutlu etti :) 



SEVDİKLERİNİZ SOFRALARINIZDAN HİÇ EKSİK OLMASIN...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...