13 Mart 2013 Çarşamba

~~ TEREYAĞLI KARİDES ~~


Merhaba arkadaşlar
Bu akşam sizlere eskiden nefret ettiğim, baktığımda bile bu nasıl yenir dediğim, ama şimdi deli gibi sevdiğim bir meze olan tereyağlı karides tarifi vereceğim.Annem derdi büyüdükçe yemediğin şeylerin ne kadar faydalı olduğunu anlayacaksın.Şimdi onu daha iyi anlıyorum . Tadını bilmediğim yemediğim şeyleri şimdi severek yiyorum...Herhalde yaşlanıyorum:):) Karidesi genelde dışarıda yerdim, evde kendimde denedim oldukça lezzetli oldu.Balık sofralarında, çilingir sofralarında sunacağınız mükemmel bir tat ..Denemenizi tavsiye ederim.


Malzemeler:

  • 1 paket dondurulmuş Karides
  • 3 diş sarımsak
  • 1 yemek kaşığı dolusu tereyağı
  • 1 çay kaşığı toz kırmızı biber
  • 1 çay kaşığı tuz
  • İsteğe bağlı mantar

Hazırlanışı:

Karidesleri süzgecin içine koyup üzerine sıcak su gezdirerek süzülmelerini bekleyin. Geniş bir tavada tereyağını eritip üzerine süzülen karidesleri ve sarımsakları ekleyelim. Tuzu da ekleyip suyu çekene kadar pişirin. Karidesler suyunu çekince pul biberi de ekleyip biraz daha pişirin. Altını kapatıp sıcacık servis yapın..          Eğer mantarıda ekleyecekseniz ilk önce mantarı ekleyip biraz pişirelim peşinden karidesleri ekleyip aynen uygulamayı yapalım.
AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...