11 Nisan 2013 Perşembe

~~ DOĞUM GÜNÜ PASTASI ~~

Merhaba arkadaşlar
Eşimin doğum gününde bu pastanın resmini sizlerle paylaşmıştım fakat tarifini vermemiştim.Akşam eve geldikten sonra yarım saat içinde koşturarak, hem eşime çaktırmamak hem biran önce yapmak için oldukça çaba harcadığım pastam sizlerle..Umarım böyle güzel günlerimiz hep olur...İyiki varsın, iyiki eşimsin..


MALZEMELER:

  • 1 Paket hazır kek
  • Yarım lt süt
  • 1 paket 3 dakika puding
  • 3 muz
  • 15-20 çilek
  • Yarım bardak ceviz.

YAPILIŞI:

Öncelikle süt ve pudingi krema haline getiriyoruz.Çilekleri ve muzları dilimliyoruz.Kekin ilk katına biraz süt döküp puding sürüyoruz.Üzerine çilek, muz ve ister robottan geçmiş ister parça parça ceviz koyuyoruz. 2.katı kapatıp yine aynı işlemi uyguluyoruz.Son katıda kapatıp pudingle üzerini sıvayıp süsleme işlemine geçiyoruz..Sizlerle son zamanlarda şeker hamuruna olan merakımı paylaşmıştım.Ben süsleme mi şeker hamuru ile yaptım.Siz dilediğiniz şekilde yapabilirsiniz. Süslemesi tamamen hayal gücünüze bağlı.

NOT: Arkadaşlar biz iki kişi olduğumuz için keki oval ufak bir kapla kestim.Vermiş olduğum tarifin yarısıyla yaptım.Sizlerde kişi sayısına göre aynı işlemi uygulayabilirsiniz.

                                   
                                                                     AFİYET OLSUN..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...