20 Nisan 2013 Cumartesi

~~ HALLEYLİ PASTA ~~


Merhaba arkadaşlar
Yayınlarıma bugünlerde ara vermiş olsam da acısını çıkarmaya çalışıyorum.Yaklaşık bir yıldır tiroid rahatsızlığım çıktı, yemek yemesem de çok kilo almıştım.İlaç tedavisine başladım bir ömür kullanacakmışım. Şimdi değerlerimi normale çevirdik.. Hastalıktan dolayı aldığım kiloları vermem lazım diye doktor kontrolünde çok sıkı bir diyete girdim. Diyette olduğum için tatlı şeker içecek tuz hayatımdan çıktı. Sizlere misafirlerime özel olarak yaptığım halleyli pastamı sunuyorum.

MALZEMELER:

  • 1 Paket halley
  • 1 Paket 3 dk puding
  • Yarım lt süt

YAPILIŞI:

Pudingi bir kaba döküyoruz sütü üzerine ekliyoruz.3 dk robotla çırpıyoruz.Arkadaşlar ben 3 dk pudingi çok sevdiğim için onu kullanıyorum hem çok pratik oluyor, hem kıvamı çok güzel oluyor.İsterseniz pudingi evde hazırlayabilirsiniz.Bir kaba bir sıra puding bir sıra halley olacak şekilde diziyoruz.Pastayı kolay çıkarabileceğiniz bir kap olursa rahat edersiniz.İster buzlukta donduruyoruz ister dolapta iyice soğutuyoruz.Soğuyan pastamızı çıkarıp istediğimiz şekilde süslüyoruz.Ben çikolata ve hindistan ceviziyle süslemeyi tercih ettim.

AFİYET OLSUN..

3 yorum:

Bademle Buduk dedi ki...

bu nasıl bir pratiklik !!!!

TUBA'NIN SOFRASI dedi ki...

Valla hem iş , hem ev, hem site, hem misafir olunca mümkün olduğunca pratik ve lezzetli şeyler yapmaya çalışıyorum.Umarım beğeniyorsunuzdur...

Bademle Buduk dedi ki...

çok beğeniyoruz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...