18 Nisan 2013 Perşembe

~~ KEKİKLİ TAVUK ~~

 Merhabaaaaaaaaaaa
Biliyorum bugünlerde blogumda çok fazla sizlerle birlikte olamıyorum..İş hayat koşturmacası çok yoğun olunca yemekleri genelde melek annemde yer oldum.Bende yemekleri önce kendim deneyip pişirmeden sizlerin karşısına sunmadığım için sizlerin karşısına seyrek çıkıyorum.Tavuk sever biri olarak; hem basit hem lezzetli bir tavuk tarifiyle karşınızdayım.

MALZEMELER:

  • Kemiksiz tavuk but 6 parça
  • Kekik
  • Tuz
  • Karabiber
  • Yağ

YAPILIŞI:

Tavukları bir kasede kekik tuz karabiber ile harmanlıyoruz.Tencereye biraz yağ koyup tavukları atıyoruz.Kapağını yarım kapatıyoruz.Tavuklar önce suyunu bırakacak sonra suyu iyice çekince kızarmaya başlayacaktır.İyice kızarınca yemeğimiz hazırdır.



AFİYET OLSUN..

1 yorum:

exlowe dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...