27 Nisan 2013 Cumartesi

~~ KÜŞLEME ~~


Merhaba arkadaşlar
Geçenlerde Bağcılar tarafında bir işimiz vardı.Karnımız acıktığı için nerede otursak derken yolda bir lokanta gözüme takıldı. İsmi de küşlemeci. İlk defa duymuştum adını.Eşime deneyelim mi dedim girdik içeri.Menüye bakarken ilk sayfada 3 çeşit et vardı hangisini seçsek diye düşünürken kararımızı verdik .Volkime sen bir çeşit, ben bir çeşit alayım da iki taneyi de tatmış olalım dedim.Garson geldi bu ikisini istiyoruz derken garson demez mi o 3 çeşit birlikte diye oldukça şaşırdım. Fiyatına göre çok fazla göründü gözüme.Menüdekileri hemen sayayım: Kıyma (Adanaya benzer bir et) ,Şiş,Küşleme(Kuzunun sırt bölgesinden),Acılı Salata,Patlıcan biber közleme,İçecek..Bir menü almaya karar verdik bol bol yemiş olduk.Ya menünün fazlalığından ya eşimin fazla aç olmamasından kaynaklanıyor sanırım :)Etin tarifi mümkün değil.Onca yerde gezmiş görmüş tatmış biri olarak bayıldım.Et ağzınızda dağılıyor.Sos damağınıza mükemmel bir tat bırakıyor.Buna uyacak en güzel söz "Anlatılmaz Yaşanır"





NOT:Yemekten fotoğraf çekmeye fırsatım olmadığı için fotoğrafladığım kadarıyla paylaştım:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...