11 Nisan 2013 Perşembe

~~ TUBA'LI PARFE ~~


Merhaba arkadaşlar
Yoğun günlerim olanca hızıyla devam ediyor.Her yere yetişmeye çalışıyorum.Bu yoğunluk da güzel takipçilerim için elimden geldiğince pratik ve güzel şeyler yapma çabasındayım.
Geçen gün elimde eşim için yaptığım pastanın kekinin kullanmadığım yarısı kalmıştı. Artmış bu malzemem ile bir tatlı yapmaya karar verdim.Yaptım bitirdim ortaya doğaçlama güzel birşey çıktı. Parfeye çok benziyordu. Ama siz siz olun benim gibi havalar tam ısınmadan bu tatlıyı yapmayın..Sonra bir hafta sesiniz kısık, sessiz film edasında etrafta gezersiniz.Aman dikkat edin..

MALZEMELER:

  • 1 Paket 3 dakikalardan ( yada puding )
  • Yarım lt süt
  • Yarım paket hazır kek (yada bir paket bisküvi)

YAPILIŞI:

3 Dakikanın üzerine sütü döküp robotla 3 dk çırpıyoruz.Krema kıvamını alıyor. Keklerimizi ufalıyoruz.Bir kasede kek ve pudingi karıştırıyoruz.Yağlı kağıda döküp şekil veriyoruz.Derin dondurucuda en az 3 saat bekletiyoruz.Donmuş parfemizi çıkarıp fıstıkla servis yapıyoruz.

NOT: Eğer evde bisküvi varsa kek yerine bisküviyi kullanabiliriz.3 Dakika yerine hazır puding yada kendi yaptığınız pudingi koyabilirsiniz.Bu vermiş olduğum tarif en kolayıdır.





AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...