12 Mayıs 2013 Pazar

~~ANNELER GÜNÜMÜZ-EVLİLİK YILDÖNÜMÜM ~~



Merhaba arkadaşlar
Bir pazarın benim için bu denli önemli olacağını hiç düşünmemiştim doğrusu.Genelde pazar günleri insanın haftasonunun bitmesi işe başlamaya biraz daha yaklaşması demektir.Genelde mutsuz oluruz.Ama bu pazar öylemi bence değil.Bu pazar melek annelerin günü benim için ikinci bir önemi ise ilk evlilik yıldönümüm.
İlk başta benim melek annemin sonra tüm annelerin ve anne olacakların anneler günü kutlu olsun.Böyle kutsal bir görevi Allah herkese zamanı gelince nasib etsin..Ben şu söze bayılırım.
Bir tek annem olsun bana birşey olmaz.. 

İkinci olaya gelirsek; 12.05.12~12.05.13 zaman nasılda geçiyor.Bir bakımdan çok yavaş bir bakıma çok hızlı.Bakıyorum sanki yıllardır bal kocamla hep berabermişim gibi Ama birde bakıyorum sanki daha dün nikah masasında oturuyorduk.Sen bana Allahımın hediyesisin..
Ben seninle bir gün değil , bir ay değil , bir yıl değil , bir ömür varım
Hani nikah masasında demiştim ya; Ömrümün sonuna kadar evet..

Hediye alacaklara da fikir vermek amaçlı cnm kocamın bana hem yıldönümümüz hem anneler günü için(ne kadar bebeğim yoksada) aldığı hediyelerin resimlerini koydum.Herhalde al hepsini daha sana ömrübillah hediye yok mu demek istedi anlamadım ki:):)





Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...