7 Mayıs 2013 Salı

~~ BEKARLIĞA VEDAM ~~

 Merhaba arkadaşlar
Geçen sene bu zamanlar kınam olmuştu.Resimlerime bakarken bunları sizlerle de paylaşmak istedim.Malum tam düğün sezonu evlenenlere belki bir kaç fikir vermiş olurum...

Ben sadece nikah yaptığım için kınam çok güzel olmalı dedim.Benim için unutulmaz olmalıydı.Günlerce yaptığım araştırmalar sonunda mekana karar verdim..Al jamal arabesque harbiyedeki..Mekanı görmeye gittiğimde acaba o hayalim gerçek olurmu diye şüphem olmadı değil..Her yer sakın, sessiz ortam boş..Artık kararımı vermiştim mekan burası olmalıydı...(eee Demet Akalın yaptıysa vardır bir bildiği:)  )Araştırmalarım devam etti.Vereceğim hediyeler, pastam, herşeyi tek tek düşündüm..İlk başta benim baş mekanım Eminönü tabi..Küçük birer anahtarlık aldım.Çok çirkinlerdi ama bir o kadarda sevimli ..Üstlerine Tuba'nın Bekarlığa Vedası ve Senin damat adayın etiketlerini yapıştırıp kurdaleledim.. 
 Kınada ne dağıtılır derken.Herkes kına dağıtıyor.Eve giden kınalar çöp oluyor.Buna mantıklı bir çözüm arayışında olan ben , Kına yerine oje dağıtsam ne olur dedim. Tabiki çokkkk daha güzel olur..Ojeleri aldım ,üzerine etiketler kurdaleler derken onlarda hazır..Ojeleri satın aldığım kızın surat ifadesi hala aklımada : ------Pardon ama bu kadar kırmızı ojeyı napacaksın dedi.Kınada dağıtacağım diyince müdürü bile geldi benimle görüşmeye:):)Onlara da birer tane yapıp bıraktım tabi:):)...Ayrıca dilek kartları yaptım.. İçinde yazanları ne siz sorun ne ben söylim :  Geceye özeldi:):) Pastaları da muzip bişey yapmak istedim.Herkesin isimlerinin yazdığı birer gögüs şeklinde cupcakeler yaptırdım.İlk geldiğinde oldukça eğlendik...Pastaneye gelin için olanı özel yaparmısın dedim.Pastacı sağolsun o kadar farklı yapmıştı sadece bronz gögüs olmuş:):)...İnsan bir duvak koyar canım:):)Bütün kızlara duvaklar eller için kırmızı güller kendi duvağım tacım Herşey hazırdı...
 Benim hayatımda yeri çok fazla önemli olan dostların kardeşlerim o gece beni yine yalnız bırakmadı.Hep yanımda oldukları gibi...SEVDA-SERAP-NURAY-ÖZGE-DERYA-NESLIHAN-EMEL-CANSU-ÇİGDEM sizi seviyorum....
Mekanın en büyük özelliği yemekleri ve eğlencesi.Lübnan mutfağı deyip geçmeyin yok böyle bir lezzet .. Mezeleri etleri tatlıları.İlk gittiğinizde doymam mı diyorsunuz ama o kadar çok çeşit geliyor ki çoğu masada ellenmeden kaldı..Tabi eğlencenin de etkisi büyük olsa gerek. Etrafında dansözler mi desem zenneler mi desem davulcularmı desem yok yoktu...
Hafta içi yaptığım için tek gelin bendim.Bu benim için ayrı bir lüks oldu.Hafta sonları 3-5 gelin olduğunda herkese birlikte kına yakılıyor.Ama o gece bana özel oldu...Dansöz arkadaşlar beni hazırladı.Bütün arkadaşlarımı da peşime takıp sahneye çıkardı.Kınam yakıldı.Bütün turistler ne olduğunu görmek için birbiriyle yarışıyordu.Hayatımda geçirdiğim en kusursuz en mükemmel geceydi desem yeridir.Sonrasında bir an bile oturmadan bütün gece dans ettik..Bu arada gelinler kına yakılırken ağlar ama ben hep güldüm:):)












                              GÜNÜN SÖZÜ: İMAMINI DA KIYARIM HÜKÜMETİNİ DE:):)

2 yorum:

Bademle Buduk dedi ki...

süper bir parti olmuş,
senden de bu beklenirdi zaten :)))

TUBA'NIN SOFRASI dedi ki...

SAOL CNM BENİM..ÇOK TEŞEKKÜRLER ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...