1 Mayıs 2013 Çarşamba

~~ ÇİLEK YATAĞINDA KALPLER ~~

Merhaba Merhaba Merhaba
Arkadaşlar bu tatlımda fazla söze gerek bulmuyorum.Görüntüsü anlatsın herşeyi...

MALZEMELER:

  • 1 Lt süt
  • 1 Su bardağı un
  • 1,5 Su bardağı şeker
  • 125 Gr margarin
  • 1 paket vanilya
  • Yarım kilo çilek
  • Süslemek için nane

YAPILIŞI:

Margarini büyük bir tencereye alıp eritiyoruz. Üzerine unu koyup biraz karıştırıyoruz. Ben çok kavurmayı sevmiyorum yanık gibi geldiği için sadece biraz kavuruyorum. Daha sonra sütü yavaş yavaş karıştırarak ekliyoruz ki topak olmasın.Üzerine şekeri de ekleyip muhallebi kıvamına gelene kadar pişiriyoruz.
Kaynamaya başlayınca vanilyayı ekliyoruz biraz pişirip altını kapatıyoruz. Mikserle 6 7 dk çırpıyoruz ...
Kalıba yaptığımız pudingi döküyoruz.Oda ısısına gelince dolaba alıyoruz.Robotta çileği çekiyoruz. Çileğin tadına göre istersek biraz şeker ilavesi yapıyoruz. Çileğin tam zamanı olduğu için çok şekere ihtiyaç duymuyorum. Soğuyan tatlımızı dolaptan çıkarıp kalıbı bir tabağa ters çeviriyoruz.Robotta çektiğimiz çileğide tabağa döküyoruz.Nane ile süsleyip servis yapıyoruz.


AFİYET BAL ŞEKER OLSUN...:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...