24 Mayıs 2013 Cuma

~~ KARPUZ AŞKI ~~




Merhaba arkadaşlar
Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba...Yazı söyleye söyleye getirdim. :) Ama havalar öyle dengesizleşti ki açık ayakkabı giyiyorum yağmur yağıyor, kapalı giyiyorum güneş yakıyor ortada kaldım:):)
Yazın kendini iyice hissettirdiği şu günlerde beni en mutlu eden 2 besin hayatımı doldurdu...Karpuz ve Dondurma.Bir insan bu kadar mı sever bu kadar mı hayran olur. İkisini de yaz kış yerim ama yazın bambaşka oluyorlar...Hamile kalırsam vay Volkimin haline:):)Kışın yolda yürürken çimenleri kesseler karpuz diye tutturuyorum..





 Bir kaç gündür aldığımız 2 karpuzla hayal kırıklığına uğradık.. Bir tanenin içi bomboş çıktı.Biriside kabak..Karpuzdan soğuttular bizi..Ama bu sonuncusu hepsini unutturdu..Sulu, kütür kütür,kıpkırmızı,bal gibi..Tabi bunları en güzel şekilde sizlere sunmak benim en büyük zevkim...Peynirle karpuzun uyumunu da yabana atmadan karpuzlarımla karşınızdayım..  




AFİYET OLSUN.....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...