1 Mayıs 2013 Çarşamba

~~ SU&EYLÜL MİNNİE MOUSE DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ ~~

 Merhaba arkadaşlar
Bugün çok özel bir masa ile karşınızdayım.Kardeş çocuğu demek senin çocuğun demektir.Ne mutlu bana ki kendi bebeğim olmamasına rağmen 3 tane bebeğim var.Teyze demek , hala demek anne yarısı demektir.Bende anne yarısı olarak bebeklerimi mutlu etmek için bu hayattayım..Meleklerim Su ve Eylül temmuz ayında doğdular .Bu sene temmuz ayı ramazana denk geldiği için Sevda ablam ve ben kuzularımıza erken doğum günü sürprizi yapmak istedik. Herşey özel olsun diye elimizden geleni yaptık.Partimizin teması minnie mouseydi.İlk işimiz kıyafet siparişi vermekti.Gizlice kuzuların ölçülerini aldık.Peşinden süslemeler için kolları sıvadık.Bir hafta bütün süsleri ellerimle yaptım..Yemekler için herkese 2 çeşit yemek siparişi verdik. Pastamızı da ayarladık.Sonuç mu buyrun resimlerimize..

 Pastayı günün anlamını taşıması amaçlı minnie şeklinde yaptık.Daha önceki yayınım da da söylediğim gibi kendim yapmayı istedim ama vakit yetersizliğinden en güvendiğim pastaneme canım eşim sipariş etti. Kızlarımıza sürpriziymiş..Tabi her zamanki gibi yüzümü kara çıkarmadılar..Meleklerimin onu gördüğündeki şaşkınlığı mutluluğu bana yetti..



Bütün herkesin görevleri vardı.Tabi unutulmaz bir doğum günü olacaktıysa büyüklere çok iş düşmüştü.Melek annem her zamanki gibi hünerlerini konuşturdu.Umarım bir gün onun kadar olmasam da onun tırnağı kadar olabilirim.Melek annemin ellerinden çıkanlar.Zeytinyağlı yaprak sarma ve browni. Ama bu kadar güzel yapılmaz kii..Her kare fotoğrafta 3-5 sarma eksildi:):)
Nuray yengem (Prenses Eylülün annesi) ben yenge değil kardeş diyorum.Yenge ismi bana uzak gelir hep o benim kardeşim o yüzden. Nurayın da annemden eksik kalır yanı yoktu.İçli köfte ve kızartma o maharetli ellerinden döküldü...







Prenseslerim için hazırladığım süsler hepsi el emeği .Ne yazıkki akşam foto çekmek zorunda kaldım çünkü öğlen çok güneş olduğu için arkası parlıyordu. Kıyafetler resimde güzel görünse de üstlerinde bambaşkaydı.Hele kıyafetleri gördüklerindeki gözlerindeki o ışık işte o herşeye bedeldi...


 Kızlarıma kardeşim mehmet birer piknik seti almıştı. Abimde (Eylülün babası) birer org.Tabi bu hediyeler onlardan çok benim ilgimi çekti.Sevgili kocam elimden mikrofonu almasa daha ne kadar eğlenirdim kim bilir.İnsanların başı şişmiş olsa da:):) Kuzey Toprak beyle Su hanımın düeti de unutulmazdı tabi.

Canım ablalarım anne yarılarım herşeylerim. Serap (Prenses Su 'yun annesi ) ve Sevda (Kuzey Toprak'ın annesi) ...Serap patates salatası ve su böreği yaptı ..Sevda ise kıymalı ve kaşarlı pide...Vallahi  1 aydır diyette olmama ragmen  yaptığım diyeti yalan oldu onlar sayesinde.. resmen  bir günde obez olacaktım..Midemin şiştiğini hissettim...
 Bunlarda nacizane benim yaptıklarımdı..: Kivili turta,Çilek yatağında kalpler,Böğürtlenli turta,Meyva şişleri


 Meleklerimin kıyafetleriyle birer pozları.İçecekler ve peçetelerdeki özel Su ve Eylül resimleri ,renkli küreler,Minnieli Mutlu Yıllar Su&Eylül yazısı kendi tasarımımızdır.


Herşeyi ile mükemmel bir doğum günü partisi oldu.Bebeklerimin mutluluğu heyecanı gözlerinden okunuyordu..İyiki varsınız Su&Eylül&Kuzey Toprak .Hayatıma renk katan güzellikler.Sizi çok seviyorum..

4 yorum:

Bademle Buduk dedi ki...

çok da düzenli

TUBA'NIN SOFRASI dedi ki...

teşekkürlerrr

www.teknededogumgunu.com dedi ki...

tam da prensesler için uygun bir doğum günü konsepti olmuş. maşallah çok sevimliler.. Allah sağlık ve mutluluk dolu kocaaaaaa bir ömür yaşamayı nasip eylesin inşallah.. nice senelere

TUBA'NIN SOFRASI dedi ki...

çok teşekkür ederim çok naziksiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...