6 Temmuz 2013 Cumartesi

~~ ETLİ KREP SARMA~~

 Merhaba arkadaşlar
Bu akşam özel bir yemekle karşınızdayım.Eşim ne kadar eti tek başına seviyor olsa da ara sıra farklılık yapmak lazım diye düşündüm.Şimdiden afiyet olsun..


MALZEMELER:

Et için:

  • Yarım Kg kuşbaşı et
  • 1 Adet kuru soğan
  • Tuz
  • Kekik
  • Karabiber
  • Sıvıyağ

Krep için:

  • 1 Bardak un
  • 1 Bardak su
  • Biraz tuz
  • 1 Yumurta
  • Biraz yağ

Sos için:

  • Sarımsak
  • Yoğurt
  • Sıvı yağ
  • Pul biber





YAPILIŞI:

Tenceremiz de etleri yağ ile sotelemeye başlıyoruz.İçine tuz, karabiber,4 parçaya böldüğümüz soğanları ve kekik ile yarım bardak su koyup etler iyice yumuşayana kadar kısık ateşte pişiriyoruz..Yemeğimizin eti hazır.
Un su yumurta ve tuzu karıştırıyoruz.Teflon tavaya biraz yağ sürüyoruz.Bir kepçe krep hamuru tavaya döküp iki yüzünü de pişiriyoruz.Hazırladığımız kreplerden bir tanesini alıyoruz içine pişirdiğimiz etten doldurup hamuru kapatıyoruz.Başka bir tarafta bir kasede sarımsak ile yoğurdu karıştırıyoruz.Diğer bir tarafta ise yağa pul biberi koyup biraz kızdırıyoruz.Hazırladığımız krep i tabağa alıyoruz ,üzerine sarımsaklı yoğurt onun üstüne de kızmış olan biberli yağı ekleyip sunuma hazır hale getiriyoruz.Ben yaptığımda yoğurdum kalmamıştı diye yoğurtsuz yapmıştım.Sizinde isteğinize kalmış..




AFİYET OLSUN....

2 yorum:

Turuncu Tatlar dedi ki...

Çok şık bir sunum olmuş. Ellerine sağlık. Seni takibe aldım. Ben de beklerim sevgiler.

TUBA'NIN SOFRASI dedi ki...

çok teşekkür ederim turuncu tatlar.çok naziksin..gelirim mutlaka:)....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...