21 Temmuz 2013 Pazar

~~ İFTAR SOFRAMIZ 2013-2


Merhaba arkadaşlar
Cuma günü sevgili kocam dışarıda iftar yapacaktı.Bende kendime ufak birşeyler yaparım diye, bütün gün rahattım.Eve dönerken demez mi evde iftar yaparız işim iptal oldu.Ben tutuştum tabi..Hiçbir zaman onu sofrada tek çeşitle bırakmadım.Sağ olsun karpuz peynir yeriz desede benim içim rahat eder mi.Girdim markete el kol dolu döndüm tabi..İftara kalmış bir saatten daha az koşa koşa hazırladım sofrayı.Bir foto çektim derken ezan okundu.Çok şükür yetiştirdim.Kalan resimleri de eşim yemeğini yerken çektim:):)


MENÜMÜZ:






ALLAH'IM SEN OLMAYANLARA DA FAZLASIYLA VER..

2 yorum:

Turuncu Tatlar dedi ki...

emeğine sağlık canım hayırlı iftarlar sevgiler..

TUBA'NIN SOFRASI dedi ki...

çok saol sanada hayırlı iftarlar sevdiklerinle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...