8 Eylül 2013 Pazar

~~ PAZAR KAHVALTIMIZ 2013 EYLÜL (2) ~~

 Merhaba arkadaşlar
Bir kahvaltı sofrasıyla yeniden merhaba.En sevdiğim öğündür kahvaltılar.Helede dostlarla ediliyorsa sohbetler uzar gider çay eşliğinde.Geçen cumartesi yayınladığım omletin fotografını gören çok yakın arkadaşımız tuba'nın (hamiledir kendisi) canı çekmiş..Eeee kıyar mıyım ben cumartesi akşamı aradım. Sabah bizdesiniz diye..Akşamdan puf poğaçanın hamurunu yoğurup dolaba attım.Sabah erkenden şekil verip fırına koydum..
Mis kokusuyla evi sarmaya başladığı anla çayın demlenip kokusunu yayması bir oldu. Misafirlerimiz de geldi.Hikmet,Tuba,Ecrin,Haydar,Gökçe soframıza neşe huzur bereket kattınız.. iyiki varsınız....Tuba sağolsun çiçekleriyle beni çok mutlu etti.Doğum günü haftama da denk gelmesiyle 2 kat mutlu oldum tabi:)







Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...